Monday 11 July 2011

Adoi keciwa pakcik...


Pagi tadi dengan semangatnye aku bangun awal, bawak motor gi NSTP kat Bangsar nak redeem tiket Liverpool...tapi sangat2 lah keciwa sebab sampai2 je orang da ramai beratur keliling bangunan tu...mane taknye, pukul 10 bende tu bukak, pukul 10 baru aku sampai...haha...tanya sorg brader tu die cakap kol 7 die da stat berator...aku x expect pon ramai mcm ni, tu yg gerak lambat tu...

Tapi memang patut la ramai kan, bende bole dapat murah, sape xnak...khamis lepas NSTP bukak utk redeem Arsenal punya tiket, ramai gile yg berator tp separuh je yg dapat...yg lain tu penat je berator...dorg ni pon satu, bgtau la bape banyak tiket yg ade...so orang pon bole bajet2 la...ni tak, sia2 je ponteng keje..haha

Ok lah, meh aku cite, mesti ade yg x paham...sebenarnya kan nanti Arsenal, Liverpool n Chelsea nak datang lawan bola ngn Malaysia, tiket ade banyak lagi x jual, so dorg wat cara ni untuk lakukan tiket, secara x langsung paper dorg pon laku gak la...

Yang Metro ni, kene kumpulkan 14 keping kepala akhbar macam kat gambar bawah ni...sekeping rm1.50 kali 14 keping rm21...lebih kurg la sbb yg mingguan metro tu rm2...so dengan rm21 boleh dapat tiket rm68, sape xnak kan...jimat rm47...tapi xpela, xde rezeki aku nak tengok Liverpool main live...skang aku simpan untuk redeem tiket Chelsea minggu depan...harap2 berbaloi la..







No comments: