Wednesday 30 March 2011

my roommate

fuhh...penat dah study...sebelum tido update blog dulu...kali ni nak citer pasal roommate aku...kalo nak tau, tiap2 sem nasib aku memang x baik, sebab x dapat bilik yg di plan awal2...satu bilik kat uia ni muat 18 4 orang,  sorang satu compartment....yang x bestnye aku duk berdua je ngn member aku...sebab bilek membe yg len da cukup 4 orang...so bilik aku lagi 2 kosong...bile dah kosong tu ape lagi, opis men sumbat je la bangla foreigner2 yang xde member...huh...da 2 tahun aku duk ngn foreigner ni...tahun lepas duk ngn budak sudan 2 org...tahun ni lak duk ngn dak indon sorang...

budak sudan dulu tu ok je, walaupon x mandi, die pandai pakai perfume...haha...cume kadang2 malam2 bute die bawak member2 die lepak masjid bilik, borak2 sampai pagi...memekak2 lak tu...pastu yang indon kali ni ok gak, sebab die wat bilik ni macam hotel...die masuk bilik bile nak mandi, tukar baju n amik barang...die tidur kat bilik member...yang bilik ni wat letak barang n jemur baju je....abes jadi sarang penagih nyamuk...

 
inilah rupa compartmen die

badan die besa...kaki die apetah lagi...yg x bestnye kadang2 selambe pakcik die je masuk bilik pakai spender kasut...tikar yg aku wat semayang tu pon dipijak2nye...haih...xde sivik punye orang...nak dimarah, masing2 da besa...so tengok kan jela...4 drpd 8 bilik kat level aku ni sekutu2 die duduk...so memang heaven la dorg....men basketball dlm bilik la...bising2 lagi...adoii...pening pale aku....harap2 next sem aku dapat roomate ngan awek melayu je...kalo bole membe2 sendiri la....letih dah...

 kaki gajah raksasa




No comments: