Friday 11 March 2011

Arab Buduh!

Arini kat uia hujan renyai2 je dari pagi tadi sampai ke malam...sbb xnk basah, so decide beli makan mlm kat cafe zubir je...pusing 2-3 kali xjumpe lauk yg menarik, gi la oder mix ngn makcik indon chicken chop tu...tgh2 mnunggu mix siap, ade la sorg brader sial arab ni tgh tggu oder gak pakai jubah....tibe2 die terbersin n die pon cakap la Alhamdulillah...bagus brader ni..tp yg x bagusnye, die g dekat aku then suh aku ckp Yarhamukallah sbb die da sebut Alhamdulillah...cara die suruh tu ade la mcm pakse2 sket...demm...org mcm ni pon ade ke...suruh2 org len utk doakan die...haih

Lepas 2-3 mnt tu, mknn die pon siap...die oder seliper fries n omelet...then makcik tu gtaw la hargenye rm2.50...tp die bayar rm2, then blah tros..mkcik tu jerit mintak lg 50sen tp die wat bodo jek...wtf la sial..buduh perangai haram jadah makan xnk bayar....mmg patut pon aku x doakan ko tadi...makcik tu pon ape lg, membebel la die sorg2...sian aku tgk die...hahah

Tapi aku dgr cite sblm ni pon bnyk kali da makcik ni kene....oder chicken chop hargenye rm5, tp bile da siap bayar kurang rm5...then bg mcm2 alasan xckup duit la, xbwk duit la...pastu dgn selambe g makan...yg wat camni pon foreigner je...org melayu xkn brani punye wat cmni...sian kat makcik tu..da la xpandai speaking...nak mara2 pon bukan dorg paham...sabar je la makcik oi...


Okeh cukup cite psl makcik tu, skang nak cite pasal something yg telah menaikkan semangat aku utk rajin tido study...ecece...rajin la sgt kan...ni die gambar meja jepun aku yg tersemat muke comel gadis2 snsd....sambil2 bace buku tu sambil layan gamba ni...time kasih kat akak aku yg bagi poster ni...huhu


 

No comments: