Sunday 16 January 2011

Eksiden Live Depan Mate

Petang td mase aku otw balik uia dr shah alam, ade sorang brader bawak lc eksiden depan mate aku...pehhh...citenye mcm ni, dekat lorong moto federal highway, ade sorang brader bwk lc agak laju la,potong moto aku...pastu tibe2  die terbabas ke tepi n langgar tiang signboard...mase tu jarak die ngn aku lbey kurg 50 meter....impact perlanggaran tu, die terpelanting pusing2 then tecampak masuk semak...tp moto die melekat kat tiang signboard tu...

Pastu ape lg, aku rase serba salah nak tolong ke x...sbb dlm pale aku pikir ni mesti darah banyak gile ni...mau pengsan aku nampak darah bnyk2...pastu aku tgk brader tu merangkak keluar dari semak tu...n ade sorg rider ni benti nak tolg die...so aku pon buat2 brani la nk tolong skali...

Bile tgk dekat2, brade ni ok je...xde luke pape pon, cume kaki sakit sket n badan blkg ade kesan terseret atas tanah...huhu...naseb bek xde patah...mase tu da ramai yg benti n dorang tarik moto brader ni yg melekat kat tiang 2...naseb bek die tercampak, kalo die melekat skali kat tiang tu, paling tidak pon jadi arwah la...pastu brader tu suh aku cek moto die ok ke x...time tu hari pon da nak mgrib, so aku bagi die air mineral n tggalkan die sorg2 kat situ sbb die da kol mmbe die...yg len sume da blah awal2...hampeh....tp dalam hati aku bangge je sbb da tolong org eksiden walaupun trauma sket...huhu

ni gamba tempat kejadian yg sempat aku snap...



 
naseb bek la tiang tu besa tu je...



No comments: